Anyaként az élet

Anyaként az élet

"Nánázsiék"

2017. november 08. - RM Klaudia

Ördög Nóri régebben egy szimpatikus, de viszonylag semleges közéleti szereplő volt számomra. Aztán, nekem pont a legjobbkor, megjelent Pozitív című könyve. Le sem tudtam tenni, írtó gyorsan elolvastam. Mire a könyv végére értem, nagyon megszerettem őt. Hálás voltam neki, hogy ezt felvállalta és megírta. Véleményem szerint nagyon sok nő merített és merít most is erőt az ő soraiból.

Ezután természetesen elkezdtem követni az ő és férje munkásságát a Facebookon . Szeretem, hogy emberiek. Hogy nem szálltak el maguktól. Hogy nem akarják magukat tökéletesnek bemutatni. Megmutatják, hogy attól, hogy van 2 gyerekük, igenis lehetnek néha kimenősek és ettől ők még igenis jó szülők.

Amikor olvastam, hogy vlogot fognak indítani az ázsiai kalandjukról, akkor nagyon megörültem. Kíváncsi voltam milyen lehetett egy ilyen „túrát” végigcsinálni két kicsi gyerekkel.

Most pedig minden nap várom az újabb videót, mert annyira tetszik.
Bátrak voltak, hogy ennyire beengedtek minket az életükbe, de szerintem ez egy jó döntés volt. Habár tudnám hosszan nézni az epizódokat, de örülök, hogy csak 10 perces részek, mert így biztos, hogy tudok időt szakítani arra, hogy megnézzem. :D

Persze a kommentekben itt is feltűnnek a fanyalgók és az irigyek, mint mindenhol máshol is… Én azt mondom, hogy tök jó nekik és bárcsak mi is belevághatnánk majd egyszer valami hasonlóba.

Csak ajánlani tudom mindenkinek. Nézzétek ti is! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://rmk-anyakentazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr3713205265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása